sobota, 29 czerwca 2013

My style

Zostałam nominowana do My style. Hmm... cieszę się. Trzeba przyznać, że bardzo się z tego cieszę. Nominowała mnie sama autorka tego wyróżnienia -Fan Cro. Takiego wyróżnienia to ja się nie spodziewałam. Za opowiadania-tak, nie piszę jakoś niesamowicie, ale miałam nadzieję. Ale za wygląd bloga?!



My Style – to nic innego jak nominacja za porządny wystrój bloga. Twórcą tej zabawy jest Fan Cro (czyli Panda), która stworzyła to tylko po to, by wynagrodzić autorów za przyciągający wygląd bloga.

Na czym polega ta zabawa?
1. Każdy nominowany odpowiada na trzy pytania.
2. Każdy nominowany musi odpowiedzieć komentarzem pod postem tego, który nominował (może i to też wstawić na swoim blogu, jeśli chce).
3. Nominować kilka autorów, którzy według niego mają idealny wystrój bloga – tym samym polecając.

Odpowiadam:
1. Gdyby którykolwiek z Twoich czytelników poprosiłby Ciebie o wydrukowanie Twojego opowiadania dodatkowo z dedykacją, to uczyniłabyś tak? Załóżmy, że Twoja powieść nie jest jeszcze ukończona.
Hmm... chyba tak. Wydaje mi się, że poczekałabym z tym do ukończenia pisania. Sądzę, że ten czytelnik zgodziłby się z tym.
2. Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek przeczytać niemiły komentarz od anonima? Jeśli tak, to jak zareagowałaś?
Nie pod moim postem. Na jednym z moich blogów, tym którego nie prowadzę sama pojawiały się takie komentarze od anonimków. Hmm... wkurzało mnie, że ich autorzy nawet się nie podpisują.
3. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem opowiadań, lub cokolwiek związane z blogowaniem?
Chciałabym napisać książkę, więc z pisaniem na pewno. Co do blogowania; wydaje mi się, że będę aktywna na blogswerze jeszcze długo, długo...

Nominuję:
-Hoshi
-~Justyme
-Paulinkam6 i Kaaaro
--Kasia-
-Mila

Pytania:
1. Skąd pomysł na założenie bloga o takiej tematyce?
2. Kiedy założyłaś/eś pierwszego bloga?
3. Skąd czerpiesz inspirację?

Na Wasze blogi trafiłam przypadkowo. Szukałam w blogosferze te, które według mnie zasługują na większą uwagę. Oceniałam powierzchownie – czyli tylko wygląd, ponieważ na tym polega ta nominacja


1 komentarz: