niedziela, 28 października 2012

Prolog

5 stycznia 1006r. 
Mam na imię Margaret Thomson, ale wszyscy mówią na mnie Jane. Mam brata bliźniaka Aleca, nasi rodzice zmarli, gdy mieliśmy dwa lata, czyli od dnia ich śmierci minęły cztery lata. Od tej pory mieszkaliśmy z babcią. To ona powiedziała mi o mojej mocy a teraz nie żyje, ciągle nie mogę w to uwierzyć. Na szczęście babcia ciągle jest ze mną. Mogę z nią rozmawiać, a ona udziela mi rad. Tylko ona wie o mojej mocy. A właśnie, moja moc. Jestem najpotężniejszą istotą na tym świecie. W moje siedemnaste urodziny babcia będzie mogła po raz ostatni ze mną porozmawiać. Gdy skończę te 17 lat dostanę pełną moc a rok później przestanę się rozwijać fizycznie i stanę się (wraz z Alecem) nieśmiertelna. Mimo, że mam tylko 6 lat, potrafię wiele rzeczy których nie opanowali nawet niektórzy dorośli. Chodzi mi o czytanie i pisanie. Babcia nauczyła tego mnie i Aleca rok temu. Dzięki temu mogę prowadzić ten dziennik.

1 komentarz:

  1. Fajnie się zaczyna, właśnie natrafiłam na to opko. Jane i Alec są pół wampirami?

    OdpowiedzUsuń