wtorek, 30 października 2012

Rozdział 1



Od śmierci babci minęło już 6 lat. Ja i Alec mieszkamy u wujka Toma, który jest bratem mamy. W tym roku w nasze urodziny (moje i Aleca) pojedziemy do Volterry. Zawsze chciałam zobaczyć to miejsce.
  1 lipca
Jesteśmy w Volterze razem z grupą zwiedzających. Czekamy na przewodniczkę. Nie mogłam się doczekać. Nagle usłyszałam (w głowie) głos babci.
-Uważaj
-Na co?-zapytałam. 
-Na tych którzy mają czerwone tęczówki.
-Babciu, nie mam już pięciu lat. Powiedź kim są. 
-Zobaczysz.-powiedziała cicho. Wiedziałam, że to koniec tej rozmowy.
Przewodniczka przyszła i poszliśmy zwiedzać. Gdy weszliśmy do zamku kobieta oprowadziła nas po prawie całym. Przez chwilę się zastanawiała, a następnie zaprowadziła nas do dużej komnaty. Po chwili zaczęli się zbierać dziwni ludzie. Przyjrzałam się im i zauważyłam, że mają czerwone tęczówki. To na nich kazała mi uważać babcia! Nie wiedziałam co robić, a oni podeszli do uczestników wycieczki i zaczęli ich zabijać. Już wiedziałam kim są, wampirami. Bałam się o Aleca, niby mam tę wielką moc ale nie wiedziałam jak jej użyć. Nagle usłyszałam głos babci:
-Nie możesz nic zrobić, jest ich za dużo, ale nie bój się, nie zabiją ciebie ani Aleca.
Rozejrzałam się po sali,zostały tylko wampiry, ja i Alec. W pewnej chwili jeden z nich rzucił się na mnie, a potem na Aleca. Wbił mi zęby w szyję, oderwał się i to samo zrobił z Alecem, potem był tylko ból. W czasie gdy ból się wzmagał ja usłyszałam głos babci.
-Zmieniasz się w wampira, wampiry są nieśmiertelne i się nie rozwijają. Ale ty i Alec będziecie. W ciągu 200 lat postarzejecie się o rok. Wampiry tego nie zauważą, oni ciągle będą widzieli ciebie jako dwunastolatkę, tak samo ludzie. 1 lipca 2012 roku nastąpi wasza przemiana w ludzi. Jeden z wampirów, Aro czyta wszystkie myśli jakie człowiek czy wampir pomyślał do tej pory. Przez te 1000 lat będę ci pomagała, ale ty musisz dopilnować, aby Aro o tym nie wiedział ani o tym, że ze mną rozmawiasz, ani o twojej mocy. To nie jest trudne. Po prostu pomyśl: ,,Nie chcę żeby ktokolwiek poprzez czytanie w myślach dowiedział się o mojej tajemnicy". Jako  wampir twoim darem będzie sprawianie bólu, czasem będziesz szla powiedzmy do lasu gdzie nikt cię nie znajdzie i będziesz uczyła się kontrolować całą moc. Alec będzie się rozwijał w tym samym tempię  co ty ale nie będzie miał mocy. I pamiętaj nie możesz mu o tym powiedzieć. 
-Dobrze-powiedziałam po chwili ciszy.
-Za niecałe trzy dni, twoja przemiana się zakończy. Mamy czas na rozmowę.
Do zakończenia mojej przemiany rozmawiałyśmy z babcią o wszystkim i o niczym. Po prostu, żeby czas szybciej leciał, abym nie skupiała się na bólu. 

6 komentarzy:

  1. Hmm..ciekawe. Fajny pomysł. Zapowiada się dobrze, nawet bardzo dobrze :) Będę śledzic :)
    Zapraszam również na mojego bloga (dopiero się rozkręcam, ale mam nadzieję, że Ci się spodoba)
    http://jane-volturi-dead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Alice Jane Vampire28 lutego 2013 19:03

    Super opowiadanie! Będę śledzić, bo zapowiada się fantastycznie.
    Czyli Jane będzie kiedyś człowiekiem... A nie, już jest: od 1 lipca 2012 roku jest z Aleciem człowiekiem.
    Zapraszam również na mojego bloga, jeśli miałabyś ochotę: http://historiajanevolturi.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentarze proszę pisać w jez. polskim.

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm a writer from Jakobsberg, Austria just submitted this to a colleague who was doing some research on this. And she in fact bought me lunch simply because I stumbled upon it for her... lol. Actually, allow me to reword this.... Thanks for the food... But anyways, thanx for taking some time to talk about this subject here on your web site.

    Also visit my blog post mortal kombat armageddon

    OdpowiedzUsuń
  5. It's great that you've taken the hard work to help those out there who are seeking out resources on
    this topic. You have put in an considerable amount of dedication into
    these solutions, and it has permitted people in our field to glean great benefits.

    Your valuable help and advice will mean much to me and much more
    to my peers.

    My web-site ... holidayinnexpress

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, fajne. Jane ma ciekawy dar, porozumiewania się ze zmarłą babcią. Ciekawe skąd ona o tym wszystkim wie?
    Lecę czytać dalej :)

    OdpowiedzUsuń