czwartek, 31 stycznia 2013

Libster Award

Zostałam nominowana do Libster Award przez Viviene Culiwen z bloga http://call-of-nature.blogspot.com.                                                        
Przyznaję, ze nie spodziewałam się, że ktoś mnie nominuje.

                                                   Zasady Liebster Award
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

                                                       Pytania, które mi zadano i odpowiedzi:


                                                         1. Skąd pomysł na założenie bloga?

 Zawsze lubiłam wymyślać, co mogłoby się stać w jakimś filmie, serialu, a jak byłam mała to w bajce. Kiedy zaczęłam czytać blogi pomyślałam sobie, że może i ja bym coś napisała. Po kilku miesiącach zarejestrowałam się i zaczęłam pisać. 
                                                                             2. Lubisz pisać opowiadania?
Bardzo. Nie jestem w tym najlepsza, ale nie rezygnuję. Moje pierwsze notki były słabe, bez ładu i składu. Teraz piszę dużo lepiej i z dnia na dzień, coraz bardziej mi się to podoba.
                                                                               3. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham głównie rocka i popu, ale nie ograniczam się do tych gatunków. Można powiedzieć, ze słucham wszystkiego, a tamtych dwóch gatunków najczęściej.
                                                                              4. Wolisz zimę czy lato? 
Zdecydowanie lato. Jest ciepło, dłuższe dni, no i są wakacje :)
                                                                               5. Kim chciałbyś być w przyszłości?
Zastanawiałam się nad pisaniem książek. Zastanawiałam się też nad pójściem na prawo. CHyba najpierw spróbuję z książką.
                                                                               6. Jaka jest twoja ulubiona epoka?
Nie specjalnie wiem o co chodzi. O epoki  historyczne czy literackie? Jeśli chodzi o pierwsze to nigdy się nie zastanawiałam, jeśli o drugie to romantyzm i współczesność. Z romantyzmu nie czytałam zbyt dużo, jednak wszystkie mi się podobały. Co do książek współczesnych jest wiele świetnych i sporo, które mi się za bardzo nie podobały.
                                                                            7. Czytasz książki?
Uwielbiam czytać, chociaż ostatnio robię to coraz rzadziej.
                                                                             8. Jaki jest twój ulubiony wokalista?
A może być wokalistka? Trudno będzie wybrać. Ale najczęściej chyba słucham Ewy Farny.
                                                                            9. Wierzysz w cuda?
Wieżę, że uda mi się napisać książkę, więc odpowiedź jest chyba oczywista :)
                                                                            10. Jaki jest twój ulubiony kolor?
                                                                                    Fioletowy
                                                                             11. Dużo czasu poświęcasz swojemu blogu? 
Mam trzy blogi, nie zawsze pomysły na notki. Staram się poświęcać każdemu blogowi jak najwięcej czasu, ale czasami jest to nawet kilka godzin, a czasami kilka minut dziennie.



Edytuję ten post, ponieważ nie chciałam robić drugiego o tym samym temacie. Po raz drugi zostałam nominowana do Libster Award, tym razem przez BonęJane  z bloga http://zmierzch-dalej.blog.onet.pl

Pytania i odpowiedzi:

1. Ile masz lat?
Za dwa tygodnie będę miała 14 :)
2. Co najbardziej podoba ci się w pisaniu?
To, że nikt mi nie mówi jak ma być. Sama decyduję o losach bohaterów, nikt się nie wtrąca.
3.Czy marzysz o wydaniu książki lub ogólnie pisaniu na większą skalę?
Tak. chciałabym wdać książkę. To jest jedno z tych marzeń, które mogą się spełnić i mam nadzieję, ze tak będzie.  
4.Kim chciałaś zostać w przyszłości (zawód) jako dziecko (5 lat)?
Kiedy miałam 5 lat chciałam zostać aktorką lub piosenkarką (z tego drugiego każdy kto choć raz słyszał jak śpiewam będzie się śmiał przez najbliższe 5 lat)
5.  Ulubiony owoc.
Jabłko (możliwe, że się od nich uzależniłam)
6. Najbardziej znienawidzona rzecz na świcie (czynność, rzecz)
Próba nauczenia młodszego brata angielskiej wymowy (to nigdy nie kończy się dobrze)
7. Ulubiona książka
Mam wymienić jedną? To będzie problem. Hmmm... wymienię 3 książki z serii: Zmierzch, Zwiadowcy i Ulysses Moore. 
8. Najsilniejsze uczucie na ziemi?
Miłość do rodziny.
9.  Grasz na jakimś instrumencie.
Oprócz fletu prostego (na którym uczymy się grać na muzyce) nie. 
10. Ulubiony język ( znany lub chęć do nauki).
Chciałabym się nauczyć francuskiego, hiszpańskiego lub włoskiego.
11. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogiem?
Znalazłam pewien blog. Po jakimś czasie pomyślałam, że i ja mogłabym coś napisać i zaczęło się (dokładniejszy opis powyżej w pytaniu 1 Viviene Cullen).




                                                                                      Nominowałam: 

                                                  Miłość dodaje nam skrzydeł
                                                  http://przyszlosc-jest-niewiadoma.blogspot.com/                   
                                                  Magia jest w każdym z nas, tylko trzebają umieć odkryć 
                                                  Nich żywi nadziei nie tracą                
                                                  Wierzyć, ze kiedyś wszystko się zmieni
                                                  http://me-and-my-prince.blogspot.com/
                                                  http://milosc-jest-nadzieja-na-lepsze.blogspot.com/           
                                                  Nie można kochać tych, których się boimy. Ale czy na pewno?         
                                                  Na północ od serca...     
                                                  Złym się nie rodzi, lecz staje... 
                                                Jam jest częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni. 



                                                          Moje pytania:
1. Uprawiasz jakiś sport?
2. Jakie jest twoje największe marzenie?
3. Dlaczego założyłaś bloga?
4. Ile masz blogów?
5. Masz rodzeństwo?
6. Czym się interesujesz?
7. Jakiego przedmiotu (w szkole) najbardziej nie lubisz?
8. Jakie książki lubisz najbardziej?
9. Lubisz rysować?
10. Gdzie najczęściej znajdujesz motywację do pisania?
11. Jaki jest twój ulubiony kolor?



1 komentarz:

  1. Nie będę nominowała innych, bo już byłam nominowana
    (Wiem, masło maślane )
    1. Uprawiasz jakiś sport?
    Siatkówka, pływanie, narciarstwo
    2. Jakie jest twoje największe marzenie?
    spotkać tego jedynego i pojechać do Hiszpanii
    3. Dlaczego założyłaś bloga?
    zaczęłam interesować się czarami i miałam pokręcony sen, potem wszystko jakoś potoczyło;)
    4. Ile masz blogów?
    jeden aktualnie prowadzę, przy jednym współpracuję z Aniołkiem B. i mam zamiar założyć kolejnego ( nawet zarezerwowałam sobie już adres i mam bohaterów ;P )
    5. Masz rodzeństwo?
    Tak, niestety młodszego brata
    6. Czym się interesujesz?
    malarstwem, pisaniem i czytaniem blogów, czytaniem książek fantazy oraz oglądaniem Niekrytego Krytyka ;)
    7. Jakiego przedmiotu (w szkole) najbardziej nie lubisz?
    Chemii ....
    8. Jakie książki lubisz najbardziej?
    Romans, fantazy, przygodowe
    9. Lubisz rysować?
    Bardzo
    10. Gdzie najczęściej znajdujesz motywację do pisania?
    Pod prysznicem, na pływalni, w szkole, na stoku, w łóżku przed zaśnięciem, a tak w ogóle to wszędzie :)
    11. Jaki jest twój ulubiony kolor?
    Fiolet i czarny

    OdpowiedzUsuń